29 Ağustos 2013 Perşembe

yaz...lık.........


9 yorum:

  1. günaydın.... fotoğraflar yine harika.. balıklı tabaklara ve havuz manzarasına bayıldımmmm..

    YanıtlaSil
  2. neredeyse bu yazlık misafirliğe gidesim geldi...

    YanıtlaSil
  3. benimde gidesim geldi canım
    denizin o muhteşen rengine bayıldım

    YanıtlaSil
  4. Tek kelimeyle harika ve tam benlik :) teşekkürler

    YanıtlaSil
  5. fotoğraflar şahane!

    Darphin ve Clinique ürünlerinden oluşan çekiliş düzenliyorum, katılmak istersen beklerim ;)

    http://pinkyfashionbeauty.blogspot.com/2013/08/clinique-ve-darphin-cekilisi.html

    YanıtlaSil
  6. Mavi- beyaz ve deniz temasi bayildigim uclu :)

    YanıtlaSil
  7. balıklı masaya
    basamaklı yatağa
    manzaranın kıyısındaki havuza
    ayyy ben bunların hepsine bayıldım yahuuu

    YanıtlaSil
  8. Yatakodasına bayıldım.
    Yok böyle bişi.

    Paylaşım yine süper.

    Gıpta eden anne

    YanıtlaSil