27 Şubat 2013 Çarşamba

sıcacık......bir ev.......


10 yorum:

  1. Allah rızası için biri beni alsın bu evin içine koysun, her ayda idare edecek kadar maaş bağlasın. Nolur ama yaa nolur :))

    YanıtlaSil
  2. valla süper fikir ben maaşsız da kabulüm yiyecek içecek versinler yeter :)
    ben işleri yaparım bulaşıkları yıkarım siler süprürüm idare eder gideriz hahahaha

    YanıtlaSil
  3. Bu ev çok çocuklu mutlu huzurlu bir imaj çizdi bende.
    çok ama çok sıcak bir yuva

    YanıtlaSil
  4. Çok sıcacık gerçekten. Hanımlar zaten aldılar oturdular, biz de misafirliğe gideriz artık :)

    YanıtlaSil
  5. Benim gözüme çarpan tek şey halılar oldu sanki halılar pek uymamış gibi geldi bana.
    Onun dışında sarıyla beyazın uyumuna bayıldım..

    YanıtlaSil
  6. Evet gerçekten sıcak samimi bir ev Cepaynam.

    YanıtlaSil
  7. Merhaba, bloğumda posta kardeşliği etkinliği başlattım. İlginizi çekerse, siz de davetlisiniz.

    http://delikitap.blogspot.com/2013/02/postcard-kardesligi-etkinligi.html

    YanıtlaSil
  8. Bayağı sıcak ve renkli bir ev cepaynam :)

    YanıtlaSil
  9. Aaaah ki ne ah diyorum :)))
    Bu yağmurlu ve soğuk havada şimdi o kanepelere sere serpe uzanmış, üzerimize battaniye çekmiş, kahvemizi de almış, kitap okuyor olmak vardı sıcacık...

    YanıtlaSil