28 Aralık 2012 Cuma

MUTLU YILLAR...........

2012 benim için çok güzel bir yıl oldu,
unutamayacağım yıllardan....
*
2013 umarım,
dünya ve ülkemiz için
barış,kardeşlik,
hepimiz için
sağlık,huzur
ve bir dolu güzellik getirir....
*
erken bir kutlama bu...
yeni yılı Almanya'da karşılayacağız...
dönüşte görüşmek üzere,
MUTLU YILLAR:)


ÇİMENLER YAYILMADAN...
Bu yılınızı iyi geçirdiniz mi?
Sağlıklı olduğunuz için hiç sevindiniz mi?
Bu yıl hiç gün ışığı ile uyandınız mı?
Kaç kez güneşin doğuşunu izlediniz?
Bir neden yokken kaç kişiye hediye aldınız?
Kaç sabah yolda bir kediyi okşadınız?
Bu yıl yeni doğmuş bir bebek parmağınızı sıkıca tuttu mu hiç?
Ve siz onu hiç kokladınız mı?Yaz gecelerinde ne çok yıldız olduğuna hiç şaşırdınız mı?
Kendinize bu yıl kaç oyuncak aldınız?
Kaç kez gözlerinizden yaş gelinceye kadar güldünüz?
Yaşlı bir ağaca sarıldınız mı bu yıl?
Çimlere uzandığınız oldu mu?
Çocukluğunuzdan kalan bir şarkıyı söylediniz mi hiç?
Hiç suda taş kaydırdınız mı bu yıl?
Kaç kez kuşlara yem attınız?
Bir çiçeği dalındayken kokladınız mı?
Bu yıl kaç kez gökkuşağı gördünüz?
Ya da hediye alan bir çocuğun gözlerindeki ışığı?
Kaç kez mektup aldınız bu yıl?
Eski bir dostunuzu aradınız mı hiç?
Kimseyle barıştınız mı bu yıl?
Aslında mutlu olduğunuzu kaç kez fark ettiniz bu yıl?
İyi bir yılın, bunlar gibi birçok "küçük şey”e
bağlı olduğunu hiç düşündünüz mü bu yıl?
Yayılın çimenlerin üzerine.....
Acele edin....
Er veya geç...
Çimenler yayılacak üzerinize...

 Jacques Prevert

yeni yılınız size mutluluk verecek "küçük şeyler"le dopdolu geçsin...
takip eden,
etmeyen,
yorum yazan,
yazmayan,
yolu sayfama düşen herkese
kocaman sevgiler:)             

fotoğraf evimden,benden...
.
.
.

44 yorum:

  1. bende de kocaman kocaman sevgiler :)yeni yılda da çok güzel paylaşımlarınızı takipte olacağım inşAllah :)
    İyi yolculuklar, iyi senelerrrrrrrrrr :)

    YanıtlaSil
  2. 2013 te sizin için çok güzel bir yıl olur inşallah.Paylaşımlarınızı büyük bir keyifle takip ediyorum ve çok faydalanıyorum.İyi yoculuklar,iyi seneler.Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  3. Benden de sana kocaman sevgiler Cepaynam..Çok mutlu çok sağlıklı güzel bir yıl dilerim.. Bir yıl boyunca gözümüzü gönlümüzü şenlendirdin seninde ömrün şen olsun.. Çok sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  4. cepaynam sevdiklerinizle sağlıklı ve mutlu geçen en güzel yıllarınızdan olsun:)sevgiler...

    YanıtlaSil
  5. Cep aynam yeni yılda da güzel paylaşımlara inşallah.İyi yolculuklar canım.Eski yılı gönlünce kapatıp yeni yıla yeni umutlarla girme dileğiyle.Sevgiyle kal...

    YanıtlaSil
  6. kalplerde bi cep açtın cnm iyiki varsın.
    Şimdiden sana iyi yolculuklar :)
    yeni yılda herşey gönlünce olsun ;)

    YanıtlaSil
  7. çok güzel bir paylaşım yeni yıl dileklerin için çok teşekkürler 2013 ailen ve sevdiklerinle beraber çok keyifli bir yıl olsunn

    YanıtlaSil
  8. Çok güzel bir kapanış oldu bu :) güzel dilekler, güzel temennilerle dolu :) Yeni yılınız kutlu mutlu olsun..:)
    İyi yolculuklar Sevgiyle kalın :)

    YanıtlaSil
  9. ne harikulade bir siirmis, ne mutlu ki bana bir coguna evet diye cevap verebilenlerdenim :)
    Cok tesekkurler paylasim icin, simdiden mutlu musmutlu bir yeniyil diliyorum Cepaynam ;)

    YanıtlaSil
  10. Sizinde yeni yiliniz simdiden kiutlu olsun Sevgili Cep Aynasi,mutlu mutlu bir yil olsun her zaman!

    YanıtlaSil
  11. aysunberktayozmen28 Aralık 2012 19:40

    Sizi keşfettiğimden beri güzel zevkli paylaşımlarınız için teşekkürler.
    Size de mutlu, sağlıklı,sevgi dolu bir yıl dilerim.

    YanıtlaSil
  12. mutlu yıllar diliyorum
    sevgiyle....

    YanıtlaSil
  13. Canım cep aynam bu güzel paylaşım için çok teşekkür eder.İnşAllah güzel geçen 2012 yılından daha güzel bir 2013 yılı dilerim.İyi tatiller...

    YanıtlaSil
  14. Bütün güzelliklerin bizi beklediği bir yıl diliyorum
    Daha fazla mutlu olmaya karar vermek için yeni bir yıl, güzel bir sebep bence ❤
    iyi yolculuklar cepaynacım.
    Şimdiden mutlu yıllar, öpüyorum çok :)

    YanıtlaSil
  15. sana da mutlu yıllar cep aynası. 2012'den de güzel bir yıl olmasını diliyorum.
    umarım yolculuğun ve Almanya günlerin gönlünce geçer.

    görüşmek üzereeeee ;)

    YanıtlaSil
  16. ben de aynı güzel dilekleri senin için diliyorum Cepaynam :)
    iyi yolculuklar...

    YanıtlaSil
  17. Canım,
    Hakikaten ne güzel bir yıl yaşamışım..Şu savaşlar da olmazsa...

    Sevgiler,iyi tatiller,mutlu yıllar...

    YanıtlaSil
  18. İyi yıllar dileklerimle mutlu kalın...

    YanıtlaSil
  19. Sana da mutlu yıllar ve keyifli seyahatler dilerim sevgili cepaynası.)
    herşey gönlünce olsun...sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  20. Senin için 2012 yılının çok güzel geçmesine sevindim. İnşallah 2013 çok daha güzel günler getirir bizlere Cepaynam.
    Şimdiden yeni yılını kutluyorum, umarım Almanya'da harika bir yeni yıl geçirirsin :)

    YanıtlaSil
  21. ne güzel bir yazı :) en az 2012 kadar güzel bir yıl diliyorum :)

    YanıtlaSil
  22. bu yıldan daha da mutlu bir yıl olsun 2013
    Tüm güzellikler gelsin seni bulsun :)
    Tabi beni de bulsun :)
    Çoook öpüyorum

    YanıtlaSil
  23. tatlı tatlı sorulmuş ve içine bir sürü anlam yüklenmiş soruların cevaplarını verdim iç sesimle :))) isabetli ve nezihti kesinlikle ;) 2013; paylaşımlarınıza rastlamakla şanslı olduğumu hissetmeye devam edeceğim bir yıl olacak :) bütün güzellikler sizi bulmak için yarışa başladı bile... güzel olan herşeyin sevmekle başladığını unutmayarak geçecek mutlu bir yıl daha sizinle olsun...

    YanıtlaSil
  24. Cep Aynasi 2013 yilin 2012 den de guzel olur umarim, daha nice guzellikler getirsin. Bu arada siiri cok begendim, bana yilimin ne guzel gectigini hatirlatmis oldu :) Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  25. CepAynam o minik mutlu mucizelerden dolsun senin yeni senen de, sevdiklerin ve sağlıkla birlikte. Ben zaten burada olucam, hep bir tık ötede :) Almanya'ya kocaman sevgiler..

    YanıtlaSil
  26. 2013 yilinin herkese en guzel gunleri getirmesini diliyorum,yeni yilin kutlu Cepaynasi.Bu yil da guzel paylasimlarla hep beraber olmak umidiyle :)
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  27. 2012 benim için de çok güzel bir yıl oldu. Kızımı aldım kucağıma sağlıkla. Güzel dileklerinin hepsine canı yürekten katılıyorum. 2013 daha daha güzelliklerin yılı olsun.
    Sevgiler,

    YanıtlaSil
  28. Senin de yeni yılın kutlu olsun,mutlu, huzurlu, sağlıklı, sevdiklerinle birlikte nice yıllara...

    YanıtlaSil
  29. 2012 benim için de çok güzeldi 2013'te çok güzel olacak biliyorum :)) iyi yolculuklar, bol keyifler canım cep aynam, meleklere bayıldım ayrıca :)) öperim

    YanıtlaSil
  30. Her zaman söylediğim gibi basta sağlık,sağlık ..senin ve sevdiklerinin sağlıklı, çok mutlu, huzurlu,başarılı bir yıl geçirmen dileği ile mutlu yıllar cepaynası:)

    YanıtlaSil
  31. sevgiler saygılar mutluluklar yeni yılda bizden size sessiz takipteyim sizi çok seviyorum bi parçam oldunuz sanki komik gelicek colletteyle sizi rüyamda bile gördüm bu aralar,2 yaşında minnoş annesiyim uzun yıllar çalıştım ama artık evdeyim çok zor geldi eve kapan çocuk yap ona bak çok büyük mutluluk o ayrı ama zor tabi birde kayınpederim var yatalak durumda ve benim ilgilendiğim ve birde bitmek bilmeyen ev tadilatlarım gece herkes uyuyunca bloglarınıza giriyorum o evlerde geziyorum bazen fotoğraflarda gösterilen davet sofralarında kendimi buluyorum ikramları evimde deniyorum mutlu oluyorum bazen alınan güzel bir gömlekle iç geçiriyorum hala veremediğim doğum kilolarım kurtulmuş hissediyorum velhasılı kelam yaşıyoruz sağlıklıyız diyorum neyse uzun oldu sıktım sizi pek yazmıyorum bloglara çekiniyorum ama etkilendim yazınızdan 30 yaşında bi arkadaşımın üzerine çimenler yaydık geçtiğimiz hafta şoktayız ama yok fayda tatlı çok genç bir eş ve iki evlat bıraktı ama yok işte fayda neyse üzmek istemem kimseyi mutlu huzurlu sağlıklı bir yıl olsun etmeyelim kimse etmesin kavga eşimizle patronumuzla dostlarımızla annemizle babamızla iyi olalım mutlu olalım çünkü gerçekten zaman çok kısa size canı gönülden sevgiler mutluluk diliyorum sağlıklar diliyorum inşallah rabbimize şükür aldığımız nefes için atatürkümüze teşekkür bu vatanda varolduğumuz için saygılar...meryem

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili Meryem,
      bu güzel yorum için ne kadar teşekkür etsem az!
      o kadar mutlu oldum ki anlatamam,
      sana ve sevdiklerin de sağlıklı,huzurlu,mutlu yıllar diliyorum:)
      evet hayatın kıymetini bilmeliyiz,
      bu arada arkadaşın için başsağlığı diliyorum!
      sevgiler..........

      Sil
  32. Sevdiklerinle beraber eğlenceli, huzurlu, sağlıklı ve mutlu yıllar!

    YanıtlaSil
  33. İlk defa yeni yılla ilgili bu kadar çok fotoğraf olan bir blog gördüm. "Mutlu yıllar" mesajınız üzerine uğramıştım. Size de nice sağlık ve mutluluk dolu yıllar...

    YanıtlaSil
  34. Ne güzel dilekler ve ne güzel ders alınacak bir yazı.Yüreğine sağlık canım.

    Güle güle git gel,bizim gözümüzle de bak gör:)

    Ailen ve tüm sevdiklerinle bir arada sağlık huzur başarı ve mutluluk dolu yeni bir yıl dileklerimle sevgilerimi bırakıyorum...

    YanıtlaSil
  35. iyi tatiller, mutlu yıllar sevgili cepaynam...
    2013, 2012 den çok çok daha güzel anılar biriktirsin...

    YanıtlaSil
  36. şiir harika geride kalan bir yıl için sorulacak herşey sorulmuş..yeni yılda hiçbirşeye geç kalmamak dileği ile mutlu yıllar :)

    YanıtlaSil
  37. Dilerim 2013 giden yıldan daha da güzel olur Cep Aynam.

    Mutlu seneler

    YanıtlaSil
  38. Cepaynam, herşey dilediğin gibi olur inşallah. 2013 ün daha da güzel olsun. Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  39. Ben de yeni yılınızı kutluyorum ve yüzümü güldüren blog ödülünü paylaşmak istiyorum sizinle...
    Şiire de bayıldım ben de paylaşmak isterim izninizle...

    YanıtlaSil
  40. pop over to this website you can look here more tips here read this article click for source advice

    YanıtlaSil