31 Ekim 2010 Pazar

gökkuşağı gibi...









rengarenk ve güzel geçsin haftanız:)




22 yorum:

  1. peki. içimizi açtınız. böyle iyi dileklerle başlarsa geçer renkli renkli.

    YanıtlaSil
  2. Cepaynasıcım; kalemlerin hepiciğini istiyorum...

    Haftamız iyi geçsin, çok iyi hem de... Yüzümüzden gülücük eksik olmasın...

    Öperim, hasretle...

    YanıtlaSil
  3. En sevmediğim zaman olan Pazar akşamıma renk verdin içim açıldı. Özellikle kalemlere bayıldım. İnşallah herkesin bu haftası böyle rengarenk cıvıl cıvıl geçer. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  4. Yine rengarenksin..içimizi okşadı seçimlerin..:))Hazır uğramışken bir şeylerde içelim..mımmm..:)

    YanıtlaSil
  5. Kalemi kuvvetliler belli etmiş kendini onların gözü kalemlerde kalmış :), Benim gözüm pembiş saatte kaldı...

    YanıtlaSil
  6. töööbe estafirullah gene çok güzeller:))

    YanıtlaSil
  7. Renk olsun bana, cok guzel civil civil.

    YanıtlaSil
  8. çok güzeller, iyi haftalar...

    YanıtlaSil
  9. yine harikalar yaratmışsın
    "mrs.harika" =))

    sevgiler....

    YanıtlaSil
  10. oduncuklara batıldım;orta sehpamın üzerine ne hoş olurlar:)

    YanıtlaSil
  11. Renklerin içinde kaybolmak istedim .. En çok da kalemleri sevdim :)

    YanıtlaSil
  12. günaydın
    renga renga rengarenk
    sabah sabah içim açıldı

    YanıtlaSil
  13. deepblue,
    geçsin renkli renkli:))
    *
    sazanım,
    kalemler ve kalem kutuları...bende çok beğendim...hepsi senin olsun:)
    öperim bende:))
    *
    handan,
    sana iyi gelmesine sevindim çok:)
    *
    crazywomen...,
    afiyet olsun:)
    *

    minimalist,
    kalemlerde her tonu var renklerin değil mi?
    *
    kirazçekirdeği,
    renkleri hoşuma gitsede,ben bu kadar renkli saati takamazdım,sen al ama pembeyi:)
    *
    syrakusa,
    güzel olsalar da,senin yazıların kadar değil:)
    *
    lavantabahçesi,
    :)))dilerim renkli başlamıştır hafta...
    *
    bayram kombesi,
    sen de renk seviyorsun demek:)
    *
    nokurum,
    teşekkürler:)
    *
    pınarrrrr,
    mrs.harika:)))
    çok teşekkürlerrrrrrrr:))
    *
    sıradan bir balık,
    oduncuklar boyanabilir bence...ne boyası iyi olur bilemiyorum:))
    *
    selfet,
    kalemler...en çok beğenilen onlar oldu:)))
    *
    Aynur,
    güzelll :)

    sevgiler hepinize.....

    YanıtlaSil
  14. Tutmayın beni Sephora'ya gidiyorummm... İyi ki renk körü değilim ;)

    Yine şahaneler!!!

    YanıtlaSil
  15. Müge...
    renkleri bile çarpıcı değil mi?
    hepsini almak istemiştim ben de görünce:)))

    sevgiler....

    YanıtlaSil
  16. Kalemlere bayıldım...

    YanıtlaSil
  17. Ayna ayna söyle bana nerden buluyosun bunları, ne güzeller!

    YanıtlaSil
  18. ebruli,
    kalemleri herkes sevdi:)
    *
    nehirineylemleri,
    bir kısmı alıntı,bir kısmı benim fotoğraflarım...
    fotoğraflar üstüne tıklarsan görersin:)))

    sevgiler.....

    YanıtlaSil
  19. Çok iç açıcı olmuş gerçekten. Özellikle kalemliklere bayıldım. :)

    YanıtlaSil
  20. sevgi,
    renkler güzel...nerde görsak içimiz açılıyor:)

    YanıtlaSil