20 Eylül 2010 Pazartesi

viyana'dan...

aklımda kalanlar:)

şehrin hemen her yerinde tadilat,
yağmur,yağmur,yağmur...
hundertwasserhaus...



hofburg sarayı...



stephansdom meydanı...






Kartner Strasse...




kunsthistorisches(sanat tarihi) müzesi...







yolları...





lambaları...




faytonları...





konseri...









şinitzeli,

ama ille de patates salatası...

grinzing meyhaneleri...
ve tabii ki şarapları...



nordsee 'deki deniz ürünleri...


veee....

her yerde ,her şeyde,özellikle hediyelik eşyalarda...

mozart ve müzik sembolleri,

gustav klimt eserleri...







16 yorum:

  1. Bu kent bana sürekli sonbaharı hatırlatıyor. çok güzel ve çok gotik görünüyor. umarım birgün gider görürüz.

    YanıtlaSil
  2. gidip görmeyi çok istediğim yerlerden biri daha fotoğraflar bile yetiyor bana ama:)

    YanıtlaSil
  3. Arkadasım avrupadakı ulkeler bırbırıne cok benzıyo. Almanya,Avusturya,Belcıka,Fransa ve Hollandada bulundum Isvıcre henuz kısmet olmadı ama sımdı resımde bakıyorumda buyuk fark yok sadece konserler ve yemekler az fark gosterıyo. Fotograflar harıka cıkmıs guzel paylasım olmus tskler!

    YanıtlaSil
  4. Çok güzel fotoğraflamışsın ve acıktım gece gece :)

    YanıtlaSil
  5. Resimler çok güzel en çokta sarkan çiçekler bayıldım
    sevgiler

    YanıtlaSil
  6. güzel şeyler kalmış aklında...

    YanıtlaSil
  7. Avusturya tatlılarından burada bahsetmemişsiniz ama umarım denemişsinizdir. Gerçi biraz fazla hamurlu ve tatlılar ama çok lezzetlilerdi (vanilya soslu apfelstrudel, sacher torte başta olmak üzere bir de içinde vişneli kocaman hamurlu bir tatlı ismini unuttum...). Avusturya'ya her gidişimi daha keyifli kılardı bu lezzetler. Tüm bu yazdıklarınızın yanında aklıma tatlıları da geldi şimdi hemen.

    YanıtlaSil
  8. soğuk bir yer gibi geldi bana. havası zaten öyle de.. mesafeli bi kent gibi..

    YanıtlaSil
  9. ilk resimdeki evler süper yeaa bayıldım orda yaşamak için sevgilimi feda ederim :p

    YanıtlaSil
  10. syrakusa,
    cıvıl cıvıl yaşayan kentler vardır hani,rengarenk...evet böyle bir kent değil Viyana...
    ama bir kentte yaşamadan karar vermek zor:)
    umarım gider,görürsün...

    *
    zeynepciğim,
    fotoğrafların çok ötesinde tabii..
    umarım yolun düşer bir gün:)

    *

    sebi,
    teşekkürler hayatım:)

    *
    hülyacığım,
    saydıklarının içinde Hollanda hep cıvıl cıvıl,hareketli,canlı gelmiştir bana:)

    *
    sazanım,
    patates salataları şahane idi ya...olsa şimdi yerim ben:)

    *
    sezgi,
    hoşgeldin ve teşekkürler:))
    *

    utkunun annesi,
    teşekkürler:)

    *
    stuvencığım,
    evet...zamanla unutulup gidiyordu böyle şeyler ama blog...unutulmaz kılacak sanırım:)

    *

    incim,
    saolasın:)
    *
    dekor guru,
    evet ya unutmuşum,bunda benim tatlı ile aramın olmaması etken sanırım:)
    özellikle sachertortenin ününü duydum,demmel kafeye gittik ama...
    kuyruk inanılmazdı,yine de başka yerde yedim...gerçekten güzeldi...
    *
    syhncığım,
    gerçekten hissettiğin gibi...bir de sokakta gördüklerin,gittiğin yerde çalışanlar hep yaşlıca...
    kocaman bir huzurevi sanki:)
    *
    zey,
    hoşgeldin:)

    o evler olağandışı idi,içlerini görmedim ...
    ama sevgilini feda etmene değer mi,bilmem:P



    hepinize sevgiler........

    YanıtlaSil
  11. Viyanayı çok çok görmek istiyorum. Eşim, Avusturya Lisesi mezunu. 2-3 kere gitmiş. Bu yıl maalesef gidemedik. Artık seneye :) Şimdilik Viyana usülü şinitzel yapmayı öğrendim sadece. Oraya gidince gerçeğini de yiyeceğim tabii ki :)

    YanıtlaSil
  12. bengü,
    güzel bir kent...umarım gidersin...üstelik sen çok daha iyi gezebilirsin...senin rehberin deneyimli:)
    sevgiler

    YanıtlaSil
  13. Herşeyden biraz ne güzel:)

    YanıtlaSil