27 Eylül 2010 Pazartesi

seramik festivali...

Elbe nehri kıyısında Dresden kenti de vardı bayram tatilimizdeki turda...
çarpıcı bir şehir...
görülecek muhteşem yerleri var...
çok sayıda fotoğraf çektim...
ama bugün başka birşeyden sözedeceğim...

aklım şehire girerken brandalarını gördüğüm pazar yerinde kalmıştı...
dolaşıp meydana geldik,
aliş kendini bir cafeye attı ve pazara gitmem dedi...
tüm yorgunluğuma rağmen,
köprüden yürüyüp karşıya geçtim...
uzaktan müzik sesleri geliyordu ...
kalabalığa karışınca bir seramik festivalinde buldum kendimi...
(seramik ayşekulin'in füreya adlı kitabını okuduğumdan bu yana ilgimi çeken bir konu...
günün birinde seramik kursuna gitmek gibi bir hayalim var...)
her tezgahta şahane seramik parçalar...
tezgah arkasında seramik sanatçıları...

veeee
beni çok mutlu eden bu güzel raslantıdan fotoğradıklarım:))





















17 yorum:

  1. Çok hoş görüntüler bunlar,kimbilir ne keyiflidir orayı gezmesi,seramik vazoların,çanların ve bilumum dekorasyon malzemeleri arasında.........
    paylaştığın için teşekkürler canım..
    sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. Ne kadar güzeller, çok severim seramik eşyaları vazolara bayıldım,
    sevgiler

    YanıtlaSil
  3. burası hala ilginç ve hoş bir blog olmaya devam ediyor.:)) seramikten anlamam o yüzden yorum yapmayacağım. ama güzel görünüyorlar.

    YanıtlaSil
  4. Fotoğraflara keyifle baktım. Tuzluklar ve seramik harfler çok ciciydi. Paylaşım için teşekkürler. Emeğinize sağlık.

    YanıtlaSil
  5. evcilikciğim,
    Viyana'daki konser ve bu festival beni çok heyecanlandırdı...tekrar oralara gidebilirim ama bu iki deneyimi bir daha yakalayacağımı sanmıyorum...
    gerçekten görülesiydi...
    güzel yorumun için ben teşekkür ederim:)
    *
    mekila,
    çok teşekkürler:)
    *

    syrakusa,
    ilginç blog:)))evet ...
    seramikten ben de anlamıyorum ama anlamak istiyorum:)
    bir de erkekler neden 'pazar'denince irrite oluyorlar ki?

    *
    arzu-keş,
    harfler,isimler...benimde çok hoşuma gitti...bir de çanları sevdim ben:))

    çok güzel bir hafta geçirin hepiniz ve sevgiler....

    YanıtlaSil
  6. Cep Aynası; doğamızda yok ondandır :) Saatlerce vitrine bakmak, tezgah tezgah dolaşmak, alıp dakikalarca incelemek... brrr. bak üşüdüm birden :)
    Not: Elektronik mağazaları hariç ehem ..
    :)

    YanıtlaSil
  7. ayşe kulin kitapları benim de çok sevdiğim kitaplar okumuştum bakarken banada füreyyayı çağrıştırdı seramikler çok güzel görüntüler muhteşem

    YanıtlaSil
  8. syrakusa,
    muhtemelen beter böcek de sevmiyordur pazara gitmeyi,alışverişi...bizim genlerimizde var sanırım:P
    elektronik mağazaları,sinemalar,cafeler...
    bunlar sayesinde AVM lere birlikte gidebiliyoruz:)))

    *
    gönül...
    füreya okuduğum ilk kitabıydı yazarın ve evet etkilenmiştim...sonraki her kitabı aynı etkiyi bırakmadı bende...
    seramik...hayatımda olsun istediğim bir güzellik...olur umarım diye bekliyorum:P

    sevgiler:)

    YanıtlaSil
  9. çok güzel cayna, özellikle çanlara bayıldım, sanırım çanlar benim için çalıyor, alışveriş, pazar gerçekten bence insanı deşarj ediyor, özellikle bayanlar ihtiyaç duyuyor her nedense (!!) paylaşım için teşekkürler, sevgiler,gönlünce geçireceğin bir hafta olsun:))

    YanıtlaSil
  10. biz çan seviyoruz inci çiçeğim...
    döküm,pirinç,porselen ,seramik farketmiyor:)
    eğer zamanım olsa bu festivalde iki gün geçirebilirdim,öylesine güzeldi benim için...
    senin de haftan güzel geçsin:)

    YanıtlaSil
  11. o zmn günün birinde senin yaptığın seramikleri görmek üzere diyelim ;)

    YanıtlaSil
  12. syhncığım,
    :)))umarım ama biraz zor bu...

    *
    sebicim,
    gerçekten çok keyifliydi...

    sevgiler:)

    YanıtlaSil
  13. Ayıla bayıla izledim seramikleri, çok güzel bir post olmuş.
    Tadilat işi için de kolaylıklar diliyorum...

    YanıtlaSil
  14. Fotoğraflar harika, bayıldımm bu seramiklere. Bir gün senin yaptıklarına bakmak dileğiyle...

    YanıtlaSil
  15. ilk seramik fotoğrafındaki seramiklerin rengi ne güzel öyle. yorgunluğa değmiş...

    YanıtlaSil
  16. Bloğunuzu uzun süredir takip ediyorum, istanbul güzellik merkezleri olarak paylaşımlarınızın devamını diliyorum.

    YanıtlaSil