23 Eylül 2010 Perşembe

bu ev...

İspanya'da bir köy(!)evi... imiş...
















26 yorum:

  1. köylünün değil köyağasının evidir kesin
    sevgiler

    YanıtlaSil
  2. köy evi ?
    köy ??
    İspanyada köylü olası geliyor insanın..

    YanıtlaSil
  3. Ben sanki Fransız esintileri aldım bu evden.Hani tasası bana düştü ya ,bence bu İspanya'da ev edinen bir Fransız varsılın evi olmalı.Köy mevzuuna hiç giresim gelmedi.Bizim yoksul Anadolu köylerimizi-oraları kısmen görmüş biri olarak- düşününce...

    YanıtlaSil
  4. Gayet güzel döşenmiş beğendim yaşamak isterim burada :)

    YanıtlaSil
  5. süper evben yaşarım o köyde:)

    YanıtlaSil
  6. bu evi görünce insan kenti ne yapsın?

    YanıtlaSil
  7. insan yaşlanmaz herhalde böyle bir evde yaşayınca,tam hayalimdeki ev :)))

    YanıtlaSil
  8. kim istemez ki böyle bir yerde yaşamayı
    yaşlanmayı

    YanıtlaSil
  9. Galiba köyün sahibinin evi,
    şaka bir yana ev harika decore edilmiş...
    sevgiler.

    YanıtlaSil
  10. bende köylü olmak istiyorum. nasıl hoş bir ev hzuur veriyor :))

    YanıtlaSil
  11. biz banliyöde yaşıyoruz galiba :(

    YanıtlaSil
  12. nestug,
    zevkli bir köyağasının üstelik değil mi?

    *
    syrakusa,
    her ispanyol köy evi böyle mi acaba?

    *
    colette,
    bizim köy evlerimiz...bilirim bilirim,meslek gereği her çeşidini gördüm:(

    *
    dünyadabirbalık ,
    ben de yaşamak isterim:)))

    *
    cemre,
    hepimiz böyle köylülüğe gönüllüyüz:))

    *
    serpil,
    değil mi?
    koşturmacadan uzak...
    dingince yaşar gider insan:)
    *
    minik,
    yaşlanır yaşlanır....da keyifle yaşlanır sanırım:)

    *
    zehra,
    herkes ister:))

    *
    evcilik,
    köy sahibi çok zevkliymiş:)
    *
    burcu,
    hoşgeldin:)
    gerçekten huzur verici...

    *
    life...
    onların da her evi böyle değildir herhalde:)


    sevgiler hepinize.....

    YanıtlaSil
  13. Tam benim tarzım, ama benim evin pek alakası yok, yanında kulübe kalır benim ki:))

    YanıtlaSil
  14. Bu evden çıkıp süt sağmak, ahırı temizlemek, bağa bahçeye bakmak, tavuklara yem vermek pek olası gelmiyo bana. bu ev olsa olsa hanımın çiftliğidir :) sevgiler

    YanıtlaSil
  15. Renkler ne kadar sade, çok güzel bir ev.

    YanıtlaSil
  16. Amanın! Böyle köye can kurban yahu :O

    YanıtlaSil
  17. banuca...
    senin evin de çok güzel...banyon kaçmadı gözümden:))

    *
    Mavibalon,
    hanımın çiftliği:)))koptum buna...
    *
    dekoratörcüm,
    gerçekten sade...ama köy evi gibi değil işte:)

    *
    modafobik,

    de mi ya...böyle köy evimi olur:))

    sevgiler....

    YanıtlaSil
  18. way way diyorum başka bişey demiyorum ;)

    YanıtlaSil
  19. Nasıl bır huzurdur bu ev yaw... ahh ahh:))))

    YanıtlaSil
  20. eşyaların renk seçimi tamamlamış evin zerafetini.

    YanıtlaSil
  21. hava atmış gibi olmayayım ama bizim burada da bazı köylerde çok miktarda bu evlerden var :) pek sevindirik oldum bunu yazarken, nefsim dayanamadı işte:)
    sevgiler...

    YanıtlaSil
  22. sezgi,
    o ne derin bi ahhh, öyle:)))

    *
    sırtçantam,
    evet..renkler çok doğal,insanı yormuyor:)

    *
    sesiber,
    bak kıskandım şimdi ama:P

    *
    3yedi75,

    hoşgeldin,beğendiğine sevindim:))

    hepinize sevgilerr....

    YanıtlaSil
  23. böyle köy evine can kurban. toplanıp gitsek mi :))

    YanıtlaSil