26 Mayıs 2010 Çarşamba

...

bip bip sesi...
nerden geldiğini anlamam kolay olmadı...
tv...hayır
telefonlar... hayır
aaa...
buzdolabından...
"kapak açık alarmı"çalıp duruyor...
kapıları yokluyorum,kapalı...
aliş geliyor,
bi düğmeye basıyor,
susuyor....
ama....
belli aralarla durmadan aynı bip bip...
gece defalarca kalkıp o düğmeye basıyorum,
söylene söylene...

fan bozukmuş
ve parça bekliyoruz...
daha 2,5 yıl olmuş alalı,
25-30 yıl kullanılan
emektar buzdolaplarını düşünüyorum...
bu arada
bip
bip
devam ediyor...
gece kulak tıkacına ihtiyacım olacak...
*
hummus...
hemen herkes biliyordur bu yemeği...
severim ben...
bakın tarifini nerede gördüm...
*
yaprak dökümü başladı...
baydı iyice artık,
bitmeyen,bitemeyen dizi...

sonbaharımsı ilkbahar bitti ama...
nihayet
yaz geldiiiiiii bugün............

1 yorum: