11 Ekim 2009 Pazar

tekerlekli sandalye

güneşli,sıcacık bir hava...
yazdan kalma bir gün...
kendini oldukça iyi hisseden bir ben...

bir yerlere gitmek istiyorum...
biliyorum pazar günü çoğu yer çok kalabalık,
ama yine de istiyorum...

aylardan sonra ilk kez ayağıma sandalet giyiyorum...
alışveriş merkezine gidiyoruz...
çok kısa bir mesafe yürüyorum,
tabii kd ile...
ödemli olan ayağımı sandalet sürtüyor...
gerisin geri arabaya dönüp,
belki gerekir diye arabaya alınan terliği giyiyorum...

tam aynı kapıdan içeri girerken görüyorum onu...
kimlik bırakıp alabilirsiniz diyor görevli...
ve alıyoruz...

tıpkı yukardaki gibi...
alışveriş merkezinde turluyoruz...
kalabalıkta düşerim kaygısı olan benim için oldukça rahat geçiyor alışveriş turu...
ama sürücü olan eş için o kadar rahat değil herşey...
hem o acemi,
hem de koca alışveriş merkezinde engelliler neredeyse hiç düşünülmemiş...

1 yorum:

  1. evt ülkemiz acınası durumda ben bu yıl fiziksel engelli çoc gel dersine giriyorum okulun girişi uygunmu kimse farkında bile değil insan başına gelince anlıyor çok üzücü

    YanıtlaSil