8 Eylül 2009 Salı

..

sınavdan çıkınca,
nöbetten çıkınca,
icaptan çıkınca
hissettiğim,
kuşşş gibi olma hali...
bugün öyleyim işte...
ft BİTTİ.............


kd ile gittim son seansa...
çok iyi,tek kd kullanabilirsin
sözü hoşuma gittiyse de,
sindire sindire gitmekten yanayım...


top bende artık,
evde sıkı çalışma
veee...
bu işin keyfini çıkarma zamanı şimdi...



**
dolanıyorum biraz....
bir yandan kahvemi içerek...



"umursamazım ben.. ve fütursuz.. ve duyarsız evet..vaktim yok zira..bunlarla uğraşmaya..kendimi eğlemek.. hoş tutmak .. benim amacım..okuduklarım yazdıklarım öğrenmem .. yaptığım herşeyde..doğru ya da yanlış..kendi kimyamı sabit tutmak..o yüzden sinirlenmekten kaçınmam..ve kişiselleşen itişmelere girmemem..orda burda şurda ve her yerde..bilgelikten.. âkillikten ya da.. becerememekten değil..umurumda olmadığından..."demiş,okumaktan keyif aldığım bir blog yazarı...
.
bu kıvama gelmek,umursamaz olmak,olabilmek isterdim doğrusu, diye düşünüyorum gülümseyerek...



**
gülümsemem dudaklarımda donakalıyor...

"Sadece kirilan midir cok uzgun olan diye dusunurum, kalbimin cok kirildigi zamanlarda.. Cunku bazen kirik bir kalbin parcalari, keskin camlardan daha cok yaralar insani.. Acitir, kanatir, delik desik eder..

Herhalde sevgidir caresi..
Bazen o yarinlara birakilan..
Bazen gosterilirse coklugu, onemi azalir sanilan,
Bazen ceza niyetine sakinilan,
Bazen gururun oyuncagi olup saklanan, kapatilan, bastirilan..
Herhalde sevgidir caresi..
Ya da belki baska seyler de vardir da ben bilmiyorum.. " demiş okumaktan çok keyif aldığım bir başka blogger...
.
.


sevgi...
umursamazlık...
sevgi...
umursamazlık...
sevgi...
umursamazlık...


.
.
.

1 yorum: