12 Ocak 2009 Pazartesi

...


ev işi sevmem...
hem de hiç sevmem...

temizlik...
yardımcı yapar...

yemek...
hani yemek için yaşayanlar vardır ya...
ben onlardan değilim...
'yaşamak için yerim...'
keyfimi kaçıran bir şeyler varsa hele...
hiç yiyemem...

yemek yapmayı da pek sevmem...
yemek yapmam için ilham gerekir...
yine de yaparım ama...
ilham gelmişse zevkle...
gelmemişse görev olarak...


aliş yapar...
dışarda yenir...

annem,kardeşim sıkça yemek gönderir...
özellikle yapması zahmetli yemekleri...
bu nedenle inanılmaz bir saklama kabı,kavanoz trafiği vardır aramızda:))
son zamanlarda yoğurt,dondurma kapları bunu biraz çözdü gerçi...
ama ben hep 'saklama kaplarımı getir 'telefonu alırım...
buna sinir olurum...
dolu gelen kaplar,boş ama tertemiz gider...

geçen gün pancar salatası yaptım...
kavanozla anneme ve kardeşime yolladım...
hemen ardından telefon açtım...
kavanozlarımı isterim diye...
çok güldüler halime:)))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder